Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007

Στο Μουσείο του Λούβρου...

Σε μια πρόσφατη επίσκεψη που είχα στην Γαλλία αποφάσισα να επισκευτώ το μουσείο του Λούβρου! Αγοράζω λοιπόν που λέτε το εισητήριο εισόδου και αναζητώ στον χώρο υποδοχής ένα οδηγό στα Ελληνικά! (όχι δλδ πως δεν μιλάμε κι'άλλες γλώσσες προς Θεού αλλά είπα καλό θα ήτανε να πάρω κάτι στα Ελληνικά. Κοιτάζω... κοιτάζω... Γαλλικά, Αγγλικα, Αραβικά, Κινέζικα, Ιαπωνικά, Κορεάτικα, Ολλανδικά, και βάλε αλλά Ελληνικό Οδηγό πουθενά!!! Αρχίζω να διαμαρτύρομαι έντονα, βλέπετε με έπιασε το εθνικό μου, αλλά στα παπ...α τους οι Γάλλοι.

Τώρα θα μου πείτε γιατί έκανα θέμα και θα είχατε δίκιο αλλά αγαπητοί μου πρέπει να μάθετε ότι στο μουσείο του λούβρου διαφημίζουν σε όλους τους οδηγούς τους τα τρία σημαντικότερα εκθέματα τους:

1. Την Τζοκόντα
2. την αφροδίτη της Μίλου
και
3. την φτερωτή Νίκη της Σαμοθράκης

Δύο στα τρία σημαντικότερα εκθέματα Ελληνικά!!! αλλά κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μεταφράσει ένα οδηγό στα ελληνικά!

Και μετά μου λένε οι φίλοι μου ότι είμαι κακιά....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ntropi kai aisxos...etsi mou erxetai na valo vomva sto louvro kai na ta klephso!!!